معرفی وب سایت های کاربردی – شماره۱

هر روزه تو وبگردی هامون به سایتها و سرویسهای خوب و مفیدی برخورد میکنیم که قصد دارم از این به بعد هر هفته چند تا از سایتهای خوب و کاربردی رو معرفی کنم .
برای اولین مطلب قصد دارم سایتهایی در زمینه آمار گیری و آنالیز وبسایت و وبلاگ رو معرفی کنم .

۱ . webgozar.com : وبگذر یکی از سرویسهای قدیمی و جز اولین های وب ایران هست کار با وبگذر خیلی راحته بعد عضویت تو سایت با دریافت کد مخصوص آمارگیری و قرار دادن تو بخش مناسب وبلاگ و یا سایتتون از آمار دقیقی ورودی ها با خبر بشین .برای ثبت نام تو وبگذر کلیک کنید .

webgozar

۲ . persianstat.com : پرشین استات دومین سایت امروز هست که خیلی هم کار با این سایت راحته و آمار بهترین و پربازدید ترین سایتهای رو روزانه تو صفحه اول سایت نشون میده ثبت نام کنین و ازش استفاده کنین آنالیز روزانه و هفتگی و .. داره حتما خوشتون میاد .برای ثبت نام تو پرشین استات کلیک کنید .
persianstat

 

۳. histats.com : هیت استاتس که خودم هم ازش استفاده میکنم یکی از بهترینهاست آنالیز دقیق و نمایش آمار بسیار عالی بصورت نمودار نمایش ورودی از موتورهای جستجو و سایر سایتها و قابلیت مقایسه آمار روزهای مختلف با هم برای ثبت نام تو هیت استات کلیک کنید .

histats

۴ . google.com/analytics : گوگل آنالاتیک که یکی از بهترین و دقیق ترین سرویسهای آنالیز و بررسی سایتها و وبلاگها به شمار میره البته کار باهاش کمی سخته و باید صبر و حوصله زیادی داشته باشین برای استفاده از گوگل آنالاتیک شما نیاز به حساب کاربری گوگل دارین به عبارت ساده تر شما با داشتن اکانت جی میل به راحتی میتونین از این سرویس و سایر سرویسهای گوگل استفاده کنین .برای ایجاد اکانت جی میل کلیک کنید .

ganalytics

۵ . google.com/webmasters/tools : گوگل وبمستر تولز که شاهکار گوگل در زمینه آنالیز و بررسی وبسایتها و وبلاگهاست و به نوعی تکمیل کننده گوگل آنلاتیک هم هست که البته این رو هم ذکر کنم که کار با گوگل وبمستر تولز خودش نیاز به یک مقاله مفصل و جداگانه داره که اگر وقت شد حتما تو یک مقاله آماده میکنم . برای استفاده از گوگل وبمستر تولز هم مثل سایر سرویسهای گوگل باید اکانت گوگل داشته باشین . برای ورود به گوگل وبمستر تولز کلیک کنید .

google webmaster tools

بدون نظر تاکنون

نظر شما چیست ؟

XHTML: شما می توانید از این برچسب ها استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">