اپلیکیشن firechat برای چت کردن بدون نیاز به اینترنت مخصوص اندروید و ios

اپلیکیشن فایر چت محصول opengarden.com  برای ارتباط بین افراد بدون نیاز به اینترنت تولید شده . این روش اولین بار بروی گوشیها و تبلتهای اپل استفاده شد و بعد برای سیسم عامل اندروید هم در دسترس قرار گرفت .

با استفاده از این اپلیکشین بدون نیاز به اینترنت و پوشش شبکه موبایل قادر به برقراری ارتباط با سایرین هستین و میتونی با بقیه چت کنین .

برای استفاده باید اپلیکشین فایر چت رو نصب کنید و بقیه دوستانتون هم این برنامه رو نصب کنن طرز کار برنامه اینطور هست که هر چه تعداد افراد بیشتری که فایر چت رو نصب کردن در محیطی که قرار دارید بیشتر باشن  زنجیره ارتباط قویتری ایجاد میشه وشانس شما برای اتصال پایدار بیشتره .چون شبکه ایجاد شده توسط افراد متصل به هم زیربنای کار فایرچت هست . افراد به وسیله بلوتوث و یا وای فای با هم مرتبط میشن .

 بصورت خلاصه برای استفاده اولیه از فایر چت نیاز به حضور ۲ نفر در فاصله حداکثر ۷۰متری وجود داره . البته به تناسب نسخه ها مختف وای فای این مسافت تغییر میکند.
ویژگیهای فایر چت به نقل از صفحه اختصاصی در گوگل پلی :

چت کردن با هر کسی که در اطراف شماست

بدون نیاز به اینترنت و پوشش شبکه موبایل
مشاهده افراد در حال صحبت کردن در مورد چه چیزی هستند در حالت “Everyone” یا و یا ایجاد مکالماتی که فقط افراد نزدیک شما قادر به پیوستن به آن هستند در حالت “Nearby”
“Nearby chat” (چت در نزدیکی) در فاصله ۳۰ متری شما بهتر کار می کند

قابل استفاده در خانه و یا در هنگام مسافرت در هر نقطه از جهان
ورود بدون نیاز به ایمیل و حساب فیسبوک
 بدون تاثیر قابل توجه در مصرف باتری

دانلود :

لینک دانلود مستقیم فایرچت

نصب بروی اندرویدنسخه ۲٫۲ به بالا
برای نصب مستقیم از گوگل پلی کلیک کنید

نصب بروی ios نسخه ۷٫۰ به بالا
برای نصب نسخه ios از اپ استور کلیک کنید

با نصب و استفاده از این برنامه شبکه فایرچت رو بیشتر از قبل گسترش بدین چون هر چه تعداد افراد بیشتری برنامه رو نصب کنن ارتباطات بیشتری ایجاد میشه .

بروز رسانی : آی پی کاربران ایرانی توسط شرکت سازنده اپلیکیشن فایر چت مسدود شده . برای ثبت نام در این اپلیکیشن باید آی پی خود را به کشوری غیر از ایران تغییر دهید و سپس ثبت نام کنید .

اگر مطلبم مفید بود یک فنجون قهوه ☕️ مهمونم کن . با تشکر ?

  • شمایل
    نوامبر 24th, 2014 در 23:51 | #1

    اقا این که شما منتقل کردین از سایت گوگل بگیریم .اصلا باز نمی شه.لطفا راهنمایی کنید. .اگه امکان داره نصب برنامه رو به ایمیل ام بفرستید.ممنون.

    رضا پاسخ در تاريخ نوامبر 25th, 2014 11:20 ب.ظ:

    لینک دانلود مستقیم به مطلب اضافه شد .

  • سپتامبر 6th, 2014 در 13:50 | #2

    چه جالب… قابلیت های دیگه ای هم داره غیر از چت کردن کاش بیشتر توضیح میداید؟

    رضا پاسخ در تاريخ سپتامبر 7th, 2014 1:02 ب.ظ:

    فعلا قابلیت ارسال پیام یا همون چت کردن رو ایجاد کردن شاید در آینده با گسترش برنامه امکانات بیشتری بهش اضافه بشه .

نظر شما چیست ؟

XHTML: شما می توانید از این برچسب ها استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">