آپلود فایل با لینک مستقیم به گوگل درایو

offcloud یک راه حل مناسب برای انتقال فایلهای حجیم از طریق لینک به گوگل درایو و دراپ باکس بدون نیاز به دانلود و آپلود مجدد فایل مورد نظر شماست .
با این سرویس می توانید به راحتی فایلهای مورد نظر خود را از طریق لینک در گوگل درایو و دراپ باکس آپلود (لیچ) کنید .

برای شروع بروی لینک کلیک کنید آدرس جی میل خود را در کادر وارد کرده روی JOIN US FOR FREE کلیک کنید تا وارد سایت شوید  . پس از ورود به سایت می توانید از طریق گزینه Account و Remote accounts حساب کاربری گوگل , دراپ باکس و یا آمازون و اف تی پی را اضافه کنید .
اما می توانید به شکل راحت تر سرویس offcloud را به گوگل درایو خود اضافه کنید .


برای این کار مراحل زیر را انجام بدهید :

۱. به حساب کاربری جیمیل خود وارد شوید . بهترین حالت باز کردن لینک جی میل در همان مرورگری است که offcloud را باز کرده اید .
۲. بروی لینک  کلیک کنید .بروی گزینه Sing In with Google کلیک کنید تا  ورود با حساب کاربری گوگل شما انجام بشه و سرویس offcloud به گوگل درایو شما اضافه شود .


وقتی اتصال حساب گوگل با offcloud انجام بشه گزینه Sing In with Google به You are logged in تغییر میکنه یعنی کار درست انجام شده .

۳. به گوگل درایو وارد شوید
مثل عکس زیر بروی گزینه My Drive و بعد More و Remote Upload Offcloud کلیک کنید .


۴. صفحه ای مثل عکس زیر باز میشه . در سمت چپ توضیحات سرویس رو مشاهده می کنید که نوشته شده چه نوع فایلهایی با offcloud قابل انتقال به گوگل درایو هستند .

 

۵. در سمت راست لینک مورد نظر رو وارد کنید . میشه لینک مستقیم انواع فایل و یا لینکهای مگنت تورنت رو تو کادر سمت راست وارد کنید و روی Fetch کلیک کنید تا عملیات انتقال فایل شروع بشه .

 

بعد از شروع عملیات انتقال فایل مثل عکس زیر صفحه رو ببندید و به کارهای خودتون برسید چون عمل انتقال فایل بصورت خودکار انجام میشه به محض اتمام کار از طریق ایمیل به شما اطلاع داده میشه که کار عملیات انتقال فایل به گوگل درایو تمام شده .
به همین راحتی .

با مراجعه دوباره به گوگل درایو مشاهده می کنید که فایل مورد نظر به گوگل درایو منتقل شده و میتونین در فرصت مورد نظر دانلودش کنین .

 


ترافیک اختصاص داده شده توسط offcloud هر ماه ۱۰ گیگابایت هست . بعد از اتمام ترافیک می توانید با ورود به حساب کاربری خود در سایت offcloud و مراجعه به بخش فروشگاه  در پایین صفحه مثل عکس زیر مدت انتظار شما برای دوره بعدی استفاده از offcloud رو مشاهده کنید .

 

اگر دنبال انتقال فایل از طریق لینک به دراپ باکس و یا سرویس آمازون هستید باید بعد از ورود به سایت از گزینه های سمت چپ روی گزینه Accounts کلیک کنید و بعد گزینه Remote accounts را انتخاب کنید و کلیک روی گزینه Add remote account به صفحه اضافه کردن حسابها وارد می شوید . در این بخش می توانید حساب کاربری دراپ باکس خود را اضافه کنید . بعد از این کار برای آپلود فایل از طریق لینک به دراپ باکس باید از طریق سایت offcloud این کار رو انجام بدهید .

بدون نظر تاکنون

نظر شما چیست ؟

XHTML: شما می توانید از این برچسب ها استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">